ثقافة وفن

السبت - 16 فبراير 2019 - الساعة 07:21 م بتوقيت اليمن ،،،

الوطن العدنية/متابعات


أخلف المطرب المصري تامر حسني وعده بإطلاق أحدث أغنياته المصورة "ناسيني ليه" لتواكب احتفالات يوم الحب، وقدم اعتذارا سريعا من جمهوره، مؤكدا أن التأجيل حدث لأسباب خارجة عن إرادته، ووعدهم ببث الكليب في صورته النهائية مساء اليوم السبت.
تامر بادر إلى إطلاق تغريدة عبر حسابه بموقع تويتر للإعتذار من جمهوره بعدما أخلف وعده وقال: انا آسف يا جماعه وبعتذر كل العذر عن عدم اصدار كليب ناسيني ليه اليوم لظروف فعلاً خارجه عن إرادتنا.
وتابع قائلا: ولكن لضمان جودة الأغنيه والإرتقاء بأعلى مستوى تستحقوا ان تشاهدوه ، وإن شاء الله سيتم إصداره غداً.
يذكر أن تامر شوّق جمهوره لصدور الكليب برسالة مؤثرة عن الحب في عيده قال فيها: مفيش قصة حب خالية من الصعوبات بس القوة الحقيقية فى الحب إنكم تعرفوا أزاي تتعاملوا مع الصعوبات عشان تحافظوا على اللى بينكم.
وأضاف: أسباب الفراق كتير.. فى اللي مصبرش على حبيبه.. فى اللي مصانش الحب.. فى اللي إختار غلط.. فى اللي ساب غصب عنه بسبب الظروف القهرية.
وتابع قائلا: في النهاية الوجع والندم واحد والأصعب لما تفوق فى وقت ويكون فات الأوان بتفضل شايف ذكرياتكم فى كل مكان تروحه وخصوصاً أماكنكم المعتادة".
وأضاف: وقمة الوجع لما تندمج مع ذكرياتك من كتر ألمك وتفتكر أنك ممكن تصلح الماضى وتفوق على أنه للأسف مينفعش.. حافظوا على حب العمر.. غداً إن شاء الله كليب ناسينى ليه إخراج سعيد الماروق.
هل يفي تامر حسني بوعده ويصدر الكليب المرتقب الليلة؟